16 September, 2010

todays life..

             Jeg har været til præst idag, og vi fik den bedste te nogensinde 
desværre fik jeg ikke lige navnet på teén. 
Vi har været på en lille pilgrim tur, hvis i ved hvad det er? 
Ellers har vi haft matematik, og dansk. 
Jeg har også været inde i byen og købe nogle handsker.
Efter det tog jeg på arbejde eller hvad man kalder det? 
jeg tog hen og gjorde rent, og gik en tur med hunden ( deres hund jeg gør rent ved ).
Nu er der kun 6 dage til min fødselsdag, og aner stadig ikke hvad jeg skal ønske mig?
Det eneste jeg mangler at lave er lektier, vi har tysk, engelsk, dansk, matematik, og fysik for til imorgen. 
jeg har travlt.
En god torsdag til jer alle sammen :)


3 comments:

Amalie said...

Held og lykke med lektierne.

Love your outfit ..

Jayn said...

Love pic. number 1,2,3,4 :D


You are so beaty :)

Anonymous said...

Amalie: Tak, jeg er næsten færdig, det er hårdt at komme i de ældste klasser :D

Jayn: Thanks.