13 September, 2010

New

Todays outfit...


New buys.

Dagen idag har været okay.
Vi har haft fagdag i matematik hele dagen, hvilket ikke har været så hårdt som jeg nu troede det ville være.
Efter skole tog mine veninder og mig ned i byen.
Og selvfølgelig går vi amok nede i h&m, vi kan ikke styrre oss.
Jeg fik købt super cool ring derinde, som jeg virkelig 
forguder, er den ikke lidt fed? Jeg fik også købt en cool eyenliner i matas.
Vi tog også ind i café kridt og fik Cola og promfritter, det er nu altid hyggeligt.
Og så ned i tigeren og små kigge på nipseting. Jeg fandt så denne lille skål til mine smykker.
Og til sidst før jeg skulle på arbejde snuppede vi lige en is. 
Der har endelig været noget at lave på arbejdet idag, der plejer aldrig at komme nogen men idag har vi haft tralvt. Min mor har sine veninder på besøg, så jeg skal tilbringe hele aftenen oppe på mit værelse, Jubbi. 
Men er begyndt at nørde sims igen, hvilket ikke er godt. 
jeg skal skrive stil...

vi ses.. 


No comments: