21 October, 2010

Livet i dag 21/10-2010

Har været på arbejde idag, det var hårdt. Ellers har jeg plejet mig selv med neglelak og rense hud. Jeg har også fået solgt min pung (den var lidt for stor syntes jeg), fik den solgt til 85 inkl porto, og har været nede med posthuset med dem ( altså så kan de ikke tage imod visa electron! ) så jeg måtte gå over og hæve penge  og da jeg kom tilbage var de ved at lukke Grrj..! De vidste jo at jeg kom igen.. Min cykel er ved at blive for lille så jeg skal snart have en ny, men så kan jeg jo ikke ønske mig noget andet ( en cykel er jo dyr nu om dage ) jeg hader at alt er så dyrt! Men det er vel oss godt, for hvis jeg var millionær, ville jeg hele tiden købe, købe, man kan vist godt sige at jeg er en lille shopaholic, men jeg overdriver ikke når jeg køber noget køber jeg højst 3 ting ad gangen! Jeg har været hjemme ved Emma og vi var i biografen, vi så Piranha i 3D ( det er en film om pirat fisk der spiser menesker ) DEN ER IKKE FOR SJOV, OG DEN ER MEGA UHYGGELIG, SKAL ALDRIG BADE I EN SÅ I UDLANDET! tro mig i vil ikke se den. Nå, mig og Emma har også været ned i byen hvor jeg købte 2 ting, jeg elsker viborgs h&m, den er meget større end Aabenraa's og så er der meget mere at vælge imellem.
Her kan i lige se hvad jeg købte:

Dejlig T-shirt fra h&m
Den er så smaske lækker & sej . 


Endelig en dejlig strik trøje så man ikke fryser mere lige min sag, og så sidder den skide godt på mig
strik fra h&m.

-Jeg fandt også alt muligt andet tøj som jeg gerne ville købe, men jeg må vente til jeg for lidt flere penge, faktisk skulle jeg have en fødselsdags gave fra Emma da vi var sammen, men hun havde ikke købt nogen endu, så jeg for den i juleferien hvor vi skal være sammen igen, glæder mig allerede. Emma har faktisk en fed stil, så har taget e billed af hendes outfit ( den første dag vi var sammen) 


Jeg fik desværre ikke mærkene på tøjet, men jeg syntes at det er et super cool outfit med strik sokker og det hele. 

i ved jo egentlig ikke hvordan hun ser ud her er et perfekt billed der fortæller om hvordan hun ser ud. 
Flot, flot og flot.
Snyd, men er glad for ar hun er så sød og dejlig :)

Og jeg som gerne vil være smuk, bliver grimmer dag, for dag!
hader det. 
Nu vil jeg gå i bad, og lave kunstige krøller ( skal nok sætte et billed ind med de, men det bliver nok ikke så flot for det er første gang jeg skal prøve det) Altså tage skum i håret og find tørre det imens, det bliver en udfodring, men man siger jo øvelse giver en mester. 
Efter jeg har gjordt det kommer der ''girls night in'' på kanal 4, og kan ikke vente til a se mine ynglings serier især '' pretty little liars'' det er en total god serie og helt vildt spændene.

XoxO
Maria..

ps . i får et billed af krøllerne imorgen :)




No comments: