09 August, 2010

Zumba,Work and i'm are sick.

Hi. Now again I am sick and the same 'stomach acid' doctors believe I have a stomach ulcer. It is laborious, I gotta to Zumba today and am glad I hope well enough that I better, I will not be ill on Wednesday where I would start in school. Menn it used to be in two weeks and then it's gone in a month or so and then it comes again. which is always a fuckin live with his whole life! . It's annoying.And i'm also got to work in the fitness center today. oh my good . 

Hej. Nu igen er jeg syg og det samme ' mavesyre' lægerne tror jeg har mavesår. Det er træls jeg skal jo til zumba idag og glæder mig, jeg håber godt nok at jeg for det bedre, jeg gider ikke være syg på onsdag hvor jeg skal starte i skole. menn det plejer at være i over 2 uger og så er det væk i en måneds tid og så kommer det igen. og det skal man fandme leve med hele sit liv! . Det er irreterende. og så skal jeg selvfølgelig også på arbejde i fitness centeret idag.


see ya .

No comments: